• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق
لوگو تاراز بار

تماس با ما

۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

تماس با مدیر

۰۹۱۷۶۵۷۳۱۰۴

فکس

۰۹۱۳۹۳۷۳۸۰۵
<a href="https://tarazbar.ir/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d9%85%d9%84-%d8%a7%d8%ab%d8%a7%d8%ab%db%8c%d9%87/"><br>انواع روش های بسته بندی در حمل اثاثیه</a>

 اثاث کشی منزل در اصفهانباربری در اصفهان, باربری ملک شهر اصفهان, تعرفه حمل اثاثیه منزل در اصفهانحمل اثاثیه در اصفهان, حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان, حمل اثاثیه منزل در اصفهانحمل اثاثیه منزل در اصفهان تاراز بارحمل بارشبانه روزی در اصفهانحمل لوازم منزلحمل و نقل در اصفهانقیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهانکارگر اثاث کشی در اصفهانکارگر اسباب کشی در اصفهاننرخ کرایه حمل اثاثیه منزلهزینه اسباب کشی اصفهان /توسط مدیریت

بعضی از افراد هستند که ترجیح می خودشان فعالیت های بسته بندی وسایل را انجام دهند چون باعث می شود از افزایش هزینه ها جلوگیری کنند ولی با دریافت خدمات نیروهای شرکت اسباب کشی اصفهان می تواند به شما کمک کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید و این افراد با کسب تجربه در این زمینه باعث می شوند تا بهترین بسته بندی را به شما ارائه دهند .

شرکت های اسباب کشی در اصفهان با سال ها تجربه در این زمینه و بسته بندی تجهیزات حمل و نقل به شکل مناسبی عمل می کنند و به صورت کارآمد و بهینه فرایند جابجایی شما را آسانتر کی کنند .

اگر هنوز هم اصرار دارید این کار را خودتان انجام دهید بهتر است از روش های موثر برای انجام اینکار آگاه باشید .

کارتن ها و مواد خاصی برای بسته بندی وجود دارد که در روش های حمل و نقل اثاثیه منزل به کار می آید .

انواع روش های بسته بندی در حمل و نقل اثاثیه :

انواع روش های بسته بندی در حمل و نقل اثاثیه شامل موارد زیر است :

1 – کارتن های مقوایی سه لایه

2 – جعبه های تخصصی

3 – استفاده از بسته بندی کاغذی

4 – پلاستیک های حبابی

5 – استفاده از پلاستیک

6 – نوارهای بسته بندی

7 – برچسب زدن

1 – کارتن های مقوایی سه لایه :

عمانطور که می دانید مقوا یکی از عملی ترین ماده های بسته بندی در هنگام جابه جایی و حمل و نقل اثاثیه منزل است و نسبت به سایر گزینه ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند . در بعضی از مواقع می توانید با تهیه آن ها از فروشگاه های فروش محصولات غذایی و سوپرمارکت ها که به آن نیاز ندارند به صورت رایگان تهیه کنید.

2 – جعبه های تخصصی :

از جعبه های تخصصی برای قرار گرفتن محصولاتی مثل آینه ، ظروف شکستنی ، آثار هنری به کار گرفته می شوند . و برای یک نوع خاص اختصاص داده شده اند . این نوع جعبه ها از مقوای قوی و یا انواع پلاستیک فشرده شده ساخته شده اند . ویژگی این جعبه این است که حمل مواد ظریف را بدون آسیب دیدن فراهم می کند .

3 – استفاده از بسته بندی کاغذی :

یکی دیگر از گزینه های بسته بندی در هنگام اسباب کشی پیچیدن وسایل ظریف و ظروف شکستنی مانند شیشه ، چینی ، سرامیک و انواع آن با استفاده از روزنامه های باطله و کاغذ است . باعث می شود قبل از قرار دادن آن ها در کارتن ها و جمدان های بزرگ از شرایط محافظتی آن اطمینان حاصل کنید و موجب وارد شدن ضربه و شکستن وسایل می شود .

4 – پلاستیک های حبابی :

بهترین گزینه در زمان بسته بندی و حمل و نقل وسایل استفاده از ضربه گیرهای حبابی هستند . با داشتن لایه های کافی از این ماده بسته بندی می توانید اثاثیه خود را از آسیب پذیرترین عوامل محافظت کنید با استفاده از این پلاستیک ها هیچ گونه خراش و یا ترک بر روی اشیا و لوازم منزل شما ایجاد نخواهد شد . انواع مختلفی از ضربه گیر های حبابی با اندازه های مختلف و ضخامت های متفاوتی در بازار وجود دارد .

5 – استفاده از پلاستیک :

بسیاری از افراد در روش جابجایی با بسته بندی پلاستیکی آشنا هستند . یکی از گزینه ها سلفون است که می تواند برای بسته بندی مواد قابل حمل مثل مواد غذایی و پوشش ظروف مورد استفاده قرار گیرد و یا می توانید برای پیچیدن پایه های مبل از این ماده استفاده کنید .

و یا می توانید از سلفون برای جلوگیری از رطوبت ، گرد و غبار و یا عوامل محیطی استفاده کرد

6 – نوارهای بسته بندی :

یک فرایند که یک ماده تقویت کننده هم هست استفاده از نوارهای بسته بندی می باشد می توانید در اطراف و یا بخش های زیرین کارتن ها اضافه شوند تا به کمتر شدن این جعبه ها کمک کند این مسئله به ایجاد تفاوت بین بسته بندی موفقیت آمیز و یا فرایندی که منجر به شکست می شود ، کمک خواهد کرد .

دیوارهای بسته بندی برای بستن و تقویت جعبه ها انواع مختلفی دارد که ممکن است با هزینه های زیادی در بازار وجود داشته باشد و هر چه قدر نوارهای با کیفیت پایین و مقاومت و چسبندگی کم نیز وجود دارد که نه تنها به شما کمک نمی کند بلکه ممکن است باعث افزایش دردسر شما شوند .

7 – برچسب زدن :

یک فعالیت بسیار مفید برچسب گذاری کارتن ها است که می تواند تا حد قابل توجهی به کاهش چالش های شما در زمان حمل و نقل اثاثیه منزل کمک کند . می تواند در هنگام چیدن لوازم خانه در ماشین های حمل بار و سپس تخلیه آن ها در زمان خود را تا حد قابل توجهی صرفه جویی کنید .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

    حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان با شرکت تاراز،حرفه ای و آسان، سریع و ارزان!متعهدیم که در جهت ارائه بهترین خدمات، کنار شما ...

    مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان

    مراحل اسباب کشی و باربری در اصفهانمراحل اسباب کشی و باربری در اصفهاندر زمینه اسباب کشی هم مراحلی وجود دارد که برای باربری ...

    کارگر اسباب کشی منزل
  • 6
  • نوامبر
  • کارگر اسباب کشی منزل

    نکات مهم در مورد حمل و نقل اثاثیه1 – برای خود قبل از اثاث کشی یه برنامه و جدول زمانی ایجاد کنید2 – ...

    اقدامات قبل از اسباب کشی
  • 6
  • نوامبر
  • اقدامات قبل از اسباب کشی

    کنترل تاسیسات منزل جدیدبهتر است قبل از بردن وسایل به منزل جدید، از سلامت لوله ها و شیرهای آب، سالم بودن لوله های ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    ۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

    آدرس

    اصفهان ،خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق

    پست الکترونیک

    info@Tarazbar.com

    برچسب ها


    باربری در اصفهان | 09132061490